Шановні клієнти , ми відновили роботу сервісу. Можливість доставки замовлень до вашого міста перевіряйте будь ласка на офіційних сайтах Міст Експрес і Нова Пошта.
ua
ru ua
особистий кабінет
Допомога

  • Відміна відправки

    Ми не можемо змінювати (видаляти або додавати товар) в сформовану посилку. Якщо Вам необхідно скасувати доставку, це необхідно робити до того як Вам виставили рахунок за доставку, в іншому випадку скасування доставки неможливо.

  • Пакування посилки

    Якщо Вами замовлена ​​консолідація посилок, з метою зменшення ваги посилки, упаковка в якій доставлений товар на склад, видаляється, товар складається в одну загальну картонну коробку, порожнеча в коробці заповнюється спеціальним пакувальним матеріалом, для фіксації товару в коробці. Не завжди можна упаковувати товар у одну коробку, в залежності від типу товару. Наприклад, не можна разом відправляти металеві важкі предмети і кераміку або скло. Крихкі товари відправляються окремо, в тому вигляді, в якому надійшли на склад або упаковуються додатково при необхідності.


    Якщо Ви хочете замовити додаткову упаковку посилки, Ви можете це зробити в особистому кабінеті, оформивши запит до відправлення посилки. Рекомендуємо для крихких і дорогих товарів.

  • Формування посилки

    Для відправлення посилки в Україну, Вам необхідно в особистому кабінеті зазначити товари для формування посилки, вибрати спосіб доставки і подати заявку. Співробітники складу формують посилку і після оплати доставки, посилка буде відправлена в Україну. При доставці з США можлива оплата готівкою при отриманні посилки на складі, поштоматі або кур'єру за адресою доставки.