Шановні клієнти , ми відновили роботу сервісу. Можливість доставки замовлень до вашого міста перевіряйте будь ласка на офіційних сайтах Міст Експрес і Нова Пошта.
ua
ru ua
особистий кабінет
Допомога

  • Відновлення паролю

    У разі якщо Ви забули пароль входу, натисніть ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ. З'явиться вікно відновлення пароля, введіть email, який був зазначений при реєстрації і тисніть ВІДПРАВИТИ. На пошту відправляється лист підтвердження відновлення пароля. Натискаєте на кнопку ПІДТВЕРДИТИ в листі і переходите на сайт в вікно зміни пароля. Вводите новий пароль, повторно вводите новий пароль і натисніть «зберегти зміни». Переходьте в вікно входу в кабінет, вводите новий пароль, email і входите в кабінет. Пароль відновлений.
  • Вхід в особистий кабінет

    В меню сайту натисніть ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ. З'явиться вікно в якому потрібно буде ввести e-mail, який був зазначений при реєстрації і пароль входу. Ознайомтеся з публічним договорм надання послуг і поставте позначку, таким чином Ви приймаєте умови договору. При бажанні позначте відповідне поле, що б запам'ятати дані входу і підтвердіть, що Ви не робот. Далі тисніть УВІЙТИ і Ви будете перенаправлені на головну сторінку кабінету.
  • Реєстрація


    На сайті натисніть кнопку ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ і заповніть поля для реєстрації:
    • Організація
    • Ім'я
    • Прізвище
    • E-mail
    • Номер телефону
    • Даєте згоду на умови публічного договору
    • Підтверджуєте, що Ви не робот
    • Натискаєте РЕЄСТРАЦІЯ
    Вам на email відправимо лист з підтвердженням реєстрації та паролем входу в кабінет. Підтвердивши email, Ви будете перенаправлені на профіль клієнта. У профілі вказуєте адресу доставки, дату народження, в майбутньому Ви можете змінити дані реєстрації та пароль входу в кабінет.