Шановні клієнти , ми відновили роботу сервісу. Можливість доставки замовлень до вашого міста перевіряйте будь ласка на офіційних сайтах Міст Експрес і Нова Пошта.
ua
ru ua
особистий кабінет
Допомога

  • Повернення товару

    Умови повернення товару регламентуються «Публічним Договором» розділом «Умови повернення товару в магазин». Повернення товару можливе здійснити у випадках:


    - не подобається колір, модель і т.д.

    - в разі якщо товар пошкоджений і не відповідає опису продавця.


      Для повернення товару Вам необхідно написати листа до служби підтримки. Вказати № замовлення, докладно описати причину повернення, прикріпити фото товару, якщо повернення через пошкодження або невідповідності опису. Ми зв'язуємося з магазином, з'ясовуємо можливість повернення і відповідно до умов магазину оформляємо повернення товару.

      Ви відправляєте товар назад за вказаною нами адресою і оплачуєте вартість доставки. Після отримання від магазину підтвердження отримання посилки з товаром, ми повертаємо Вам гроші після повного або часткового повернення вартості товару магазином або продавцем.
  • Перевірка товару на складі

      В процесі доставки товару від продавця на транзитний склад, товар може бути пошкоджений, якщо продавець не подбав про надійніу упаковку. Так само можливо, що не чисті на руку продавці можуть відправити товар, який не відповідає опису або не комплект. Рекомендуємо в момент надходження посилки на склад замовити послугу огляду товару з наданням фото. Співробітники складу зроблять візуальний огляд вкладення на предмет пошкоджень, нададуть детальні фото. Ви перевірите і якщо товар відповідає опису, можна відправляти в Україну. Якщо будуть виявлені пошкодження або товар не відповідає опису, ми повернемо товар назад продавцеві, а Вам відшкодуємо гроші або замінимо товар.


    Навіщо робити перевірку до відправки в Україну?

      Без перевірки товару на складі, ми не можемо оформити страховку за програмою "Bringer Protect", тому що не знаємо в якому вигляді Ваш товар надійшов на склад. По прибуттю посилки в Україну, якщо в момент вручення, Ви виявите пошкодження товару, у нас не буде доказів, що товар був відправлений в Україну без пошкоджень і якість упаковки відповідає поштовим вимогам. Ми не зможемо пред'явити претензію транспортної компанії для відшкодування Вам засобів.


      Після доставки посилки в Україну, Вам по якійсь причині може не сподобається товар, колір, стан і т.д і Ви захочете повернути назад продавцеві. У цьому випадку, ми допоможемо повернути товар, але Ви повинні будете сплатити вартість доставки посилки продавцеві з України, що значно дорожче вартості доставки всередині країни продавця.

      В інтернет магазинах існують терміни повернення товару зазначені кожним магазином, відповідно до законодавства країни. Терміни доставки в Україну можуть перевищити терміни повернення і у Вас не буде можливості повернути товар в магазин.