Шановні клієнти , ми відновили роботу сервісу. Можливість доставки замовлень до вашого міста перевіряйте будь ласка на офіційних сайтах Міст Експрес і Нова Пошта.
ua
ru ua
особистий кабінет
Допомога

  • Програма захисту посилок «Bringer Protect»

       Захист посилки рекомендується нами і здійснюється тільки за добровільному замовленню даної послуги клієнтом. Фактично наша відповідальність закінчується в момент відправлення посилки з транзитного складу в Україну і далі за збереження вантажу несе відповідальність поштовий оператор. В процесі доставки міжнародної посилки товар може бути пошкоджений, що трапляється вкрай рідко, але ми не можемо виключати даний момент. Отримання компенсації від поштових операторів може тривати місяцями і не завжди закінчується на користь клієнта. З огляду на те, що ми відповідаємо за наданий сервіс з моменту замовлення товару і до вручення посилки клієнту, нами розроблена програма захисту посилок «Bringer Protect» і ми беремо на себе відповідальність за збереження товару до виконання нами взятих на себе зобов'язань.
  • Для чого потрібен захист посилки ?

       У разі втрати, некомплект або пошкодження товару поштовим оператором в процесі доставки, ми приймаємо претензію, проводимо розслідування і компенсуємо завдані збитки клієнту. Термін виплати компенсації 15 - 30 календарних днів. Термін виплати компенсації може бути продовжений на термін більше зазначеного, в залежності від термінів проведення розслідування поштовим оператором або платіжною системою.
  • Вартість послуги захисту посилок «Bringer Protect»

       Вартість послуги щодо захисту посилок становить 2,5% від вартості товару зазначеної в поштовій декларації та при замовленні послуги буде включена в загальний рахунок за послуги перед відправленням замовлення в Україну.
  • Як замовити послугу захисту посилки?

       Замовити захист посилки можливо в момент коли посилка знаходиться на складі, перед відправкою в Україну. Обов'язковою умовою для замовлення страховки, є перевірка зовнішнього стану товару з наданням фото. Страховці підлягає товар, доставлений на склад відповідно до опису торгової точки і без пошкоджень.
  • На що поширюється програма захисту посилок?

       Товар страхується тільки в межах вартості зазначеної в поштовій декларації. Програма захисту посилок поширюється на етап міжнародної доставки, від складу в США, Канаді, Європі, Китаю до дверей клієнта. Страховка не покриває вартість доставки до транзитного складу, вартість доставки в Україну (виняток втрата посилки), податки, мита.
  • Страхові випадки та оформлення претензії

    1) У посилці відсутні замовлені товари (некомплект) - протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист з докладним описом претензії. Вкажіть номер замовлення, прикріпіть акт складений кур'єром поштової служби, в якому буде вказано, які товари відсутні.

    2) Посилка не доставлена ​​протягом зазначеного терміну -  протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист, вказавши номер замовлення. Ми організуємо розшук посилки і в разі втрати, оформимо відшкодування коштів.

    3) Пошкоджений товар - якщо коробка має зовнішні пошкодження, сфотографуйте посилку і номер до відкриття. Відкривши коробку, зробіть фото упаковки товару. Дістаньте товар, зробіть загальне фото товару і крупним планом місце пошкодження. Складіть акт пошкодження в присутності кур'єра поштової компанії з детальним описом пошкодження упаковки і товару. Ви приймаєте посилку і зберігайте всю упаковку і товар до винесення рішення по Вашій претензії.
    Протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист з докладним описом пошкодження і прикріпіть фото пошкоджень. Ми проведемо розслідування і звернемося до поштової оператору з претензією для відшкодування Вам засобів.

    Увага!!! Страховка поширюється тільки на зовнішній стан товару згідно фото наданих складом перед відправкою посилки в Україну. Страховка не поширюється на робочий стан товару.
    У разі якщо товар не працює і зовнішні пошкодження відсутні, відправляйте лист з детальними описом дефекту на пошту claim@bringer.com.ua.
  • Розрахунок компенсації

    1. Повне пошкодження товару - в даному випадку Ви повертаєте товар і Вам компенсується 100% вартості доставки і вартості товару, зазначеної в поштовій декларації.

    2. Часткове пошкодження товару - в даному випадку товар залишається у Вас і частково компенсується вартість товару, відповідно до ступеня пошкодження товару.

    3. Некомплект - в даному випадку компенсується вартість відсутнього товару у відповідності з ціною зазначеної в поштовій декларації.

    4. Втрата посилки - в даному випадку Вам компенсується 100% вартості товару і вартість доставки.