Шановні клієнти , ми відновили роботу сервісу. Можливість доставки замовлень до вашого міста перевіряйте будь ласка на офіційних сайтах Міст Експрес і Нова Пошта.
ua
ru ua
особистий кабінет
Допомога

Поширені запитання

  • Повернення товару

    Умови повернення товару регламентуються «Публічним Договором» розділом «Умови повернення товару в магазин». Повернення товару можливе здійснити у випадках:


    - не подобається колір, модель і т.д.

    - в разі якщо товар пошкоджений і не відповідає опису продавця.


      Для повернення товару Вам необхідно написати листа до служби підтримки. Вказати № замовлення, докладно описати причину повернення, прикріпити фото товару, якщо повернення через пошкодження або невідповідності опису. Ми зв'язуємося з магазином, з'ясовуємо можливість повернення і відповідно до умов магазину оформляємо повернення товару.

      Ви відправляєте товар назад за вказаною нами адресою і оплачуєте вартість доставки. Після отримання від магазину підтвердження отримання посилки з товаром, ми повертаємо Вам гроші після повного або часткового повернення вартості товару магазином або продавцем.
  • Оформлення замовлення в особистому кабінеті

    Для оформлення замовлення в особистому кабінеті натисніть на ЗАМОВЛЕННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ.

    Bringer.ua - Google Chrome UA.jpg

    Відкриється форма замовлення яка складається з полів:




    • посилання на товар, в цьому полі потрібно скопіювати з браузера посилання на товар, який Вас цікавить
    • назва товару, в цьому полі потрібно скопіювати назву  товару який Вас цікавить 
    • вартість товару, в даному полі потрібно вказати вартість товару
    • кількість товару, в даному полі потрібно вказати кількість товару, якого Ви хочете придбати
    • коментар, в даному полі вкажіть колір, розмір, артикул або будь-які ще доповнення та уточнення до товару, який Ви хочете придбати
    • доставка, зі списку країн, вкажіть країну в якій Ви хочете придбати товар
    • відправити посилку без консолідації (об'єднання), поставте позначку в даній опції, якщо хочете, що б Ваше замовлення було відразу відправлене в Україну, без об'єднання на складі з іншими замовленнями
    • адреса доставки, вкажіть адресу доставки замовлення
    • спосіб доставки, в залежності від країни, в якій куплений товар, Ви можете вибрати доставку в Україну авіа, наземним або морським транспортом



    Після оформлення замовлення, Вам на e-mail буде відправлено рахунок з сумою і реквізитами для оплати. Так само в рамках одного замовлення, Ви можете вказати кілька товарів. Одне замовлення можна створювати для однієї країни, для кожної країни необхідно створювати нове замовлення окремо.
  • Самовивіз і оплата товару

    Після підтвердження Вами покупки товару, виїжджаємо до продавця, на місці оглядаємо товар на предмет відповідності опису і забираємо товар. При самовивозі, розрахунок з продавцями проводиться тільки готівкою після огляду товару. Товар доставляємо на склад, пакуємо і відправляємо в Україну.

    Доставка по Україні можлива трьома способами:

    • Поштовими компаніями згідно тарифів перевізника.
    • Доставка кур'єром Вас додому, оплата за домовленістю.
    • Ви самі забираєте товар на складі в Україні.

  • Перевірка продавця і оголошення

    Як ми можемо Вам допомогти здійснити покупку на таких майданчиках, не бути обдуреними і отримати в Україні Ваш товар? Перед тим як підтвердити Вам можливість покупки і самовивозу товару, ми ретельно перевіряємо оголошення і продавця.

    • перевіряємо як оформлено оголошення, чи відповідає мова написання тексту оголошення, країні де проживає продавець
    • наявність помилок в тексті, що може свідчити про використання перекладача
    • перевіряємо фото товару, можуть бути не справжніми і взяті з інтернету
    • перевіряємо номер телефону і зідзвонюємося з продавцем
    • з'ясовуємо продавець приймає готівку або тільки банківський переказ, шахраї як правило не беруть готівку і пропонують оплатити тільки банківським переказом (bank transfer)


    Якщо підтверджується, що оголошення реальне і продавець вселяє довіру, ми Вам повідомляємо, що є можливість покупки і виконуємо попередній розрахунок нашіх послуг.
  • Приватні інтернет оголошення

    На сьогоднішній день в Європі існує багато інтернет майданчиків приватних оголошень на подобі нашого українського OLX. Наведемо кілька прикладів даних ресурсів:



    На даних майданчиках ціни нижче ніж на eBay, т.я. відсутня комісія ресурсу за виставляння оголошення, але оплата в основному готівкою при особистій зустрічі з продавцем. Угоди ні ким не контролюються і відбуваються на страх і ризик продавця та покупця. Продавці не відповідають на запит, якщо текст написаний іноземною мовою і відповідають, тільки якщо бачать, що їм пише людина з тієї країни, де розміщено оголошення. На таких майданчиках багато шахраїв, які створюють фіктивні оголошення з метою отримати з Вас гроші і зникнути.

    Так само в цьому числі звичайно ж eBay. Ви можете зіткнутися з проблемою, коли продавець не бажає відправляти товар і умовою покупки є самовивезення, це називається:

    • Cash on Сollection - оплата готівкою при самовивозі товару
    • Сollection Only або Pick up only - тільки самовивіз


    В основному це габаритні або тендітні товари без заводської упаковки. Меблі, техніка, музичні інструменти і т.д.
    Ми здійснюємо самовивезення в таких країнах Великобританія, Італія, Іспанія, Німеччина, Польща, Угорщина, Австрія, Китай
  • Програма захисту посилок «Bringer Protect»

       Захист посилки рекомендується нами і здійснюється тільки за добровільному замовленню даної послуги клієнтом. Фактично наша відповідальність закінчується в момент відправлення посилки з транзитного складу в Україну і далі за збереження вантажу несе відповідальність поштовий оператор. В процесі доставки міжнародної посилки товар може бути пошкоджений, що трапляється вкрай рідко, але ми не можемо виключати даний момент. Отримання компенсації від поштових операторів може тривати місяцями і не завжди закінчується на користь клієнта. З огляду на те, що ми відповідаємо за наданий сервіс з моменту замовлення товару і до вручення посилки клієнту, нами розроблена програма захисту посилок «Bringer Protect» і ми беремо на себе відповідальність за збереження товару до виконання нами взятих на себе зобов'язань.
  • Для чого потрібен захист посилки ?

       У разі втрати, некомплект або пошкодження товару поштовим оператором в процесі доставки, ми приймаємо претензію, проводимо розслідування і компенсуємо завдані збитки клієнту. Термін виплати компенсації 15 - 30 календарних днів. Термін виплати компенсації може бути продовжений на термін більше зазначеного, в залежності від термінів проведення розслідування поштовим оператором або платіжною системою.
  • Вартість послуги захисту посилок «Bringer Protect»

       Вартість послуги щодо захисту посилок становить 2,5% від вартості товару зазначеної в поштовій декларації та при замовленні послуги буде включена в загальний рахунок за послуги перед відправленням замовлення в Україну.
  • Як замовити послугу захисту посилки?

       Замовити захист посилки можливо в момент коли посилка знаходиться на складі, перед відправкою в Україну. Обов'язковою умовою для замовлення страховки, є перевірка зовнішнього стану товару з наданням фото. Страховці підлягає товар, доставлений на склад відповідно до опису торгової точки і без пошкоджень.
  • На що поширюється програма захисту посилок?

       Товар страхується тільки в межах вартості зазначеної в поштовій декларації. Програма захисту посилок поширюється на етап міжнародної доставки, від складу в США, Канаді, Європі, Китаю до дверей клієнта. Страховка не покриває вартість доставки до транзитного складу, вартість доставки в Україну (виняток втрата посилки), податки, мита.
  • Перевірка товару на складі

      В процесі доставки товару від продавця на транзитний склад, товар може бути пошкоджений, якщо продавець не подбав про надійніу упаковку. Так само можливо, що не чисті на руку продавці можуть відправити товар, який не відповідає опису або не комплект. Рекомендуємо в момент надходження посилки на склад замовити послугу огляду товару з наданням фото. Співробітники складу зроблять візуальний огляд вкладення на предмет пошкоджень, нададуть детальні фото. Ви перевірите і якщо товар відповідає опису, можна відправляти в Україну. Якщо будуть виявлені пошкодження або товар не відповідає опису, ми повернемо товар назад продавцеві, а Вам відшкодуємо гроші або замінимо товар.


    Навіщо робити перевірку до відправки в Україну?

      Без перевірки товару на складі, ми не можемо оформити страховку за програмою "Bringer Protect", тому що не знаємо в якому вигляді Ваш товар надійшов на склад. По прибуттю посилки в Україну, якщо в момент вручення, Ви виявите пошкодження товару, у нас не буде доказів, що товар був відправлений в Україну без пошкоджень і якість упаковки відповідає поштовим вимогам. Ми не зможемо пред'явити претензію транспортної компанії для відшкодування Вам засобів.


      Після доставки посилки в Україну, Вам по якійсь причині може не сподобається товар, колір, стан і т.д і Ви захочете повернути назад продавцеві. У цьому випадку, ми допоможемо повернути товар, але Ви повинні будете сплатити вартість доставки посилки продавцеві з України, що значно дорожче вартості доставки всередині країни продавця.

      В інтернет магазинах існують терміни повернення товару зазначені кожним магазином, відповідно до законодавства країни. Терміни доставки в Україну можуть перевищити терміни повернення і у Вас не буде можливості повернути товар в магазин.
  • Страхові випадки та оформлення претензії

    1) У посилці відсутні замовлені товари (некомплект) - протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист з докладним описом претензії. Вкажіть номер замовлення, прикріпіть акт складений кур'єром поштової служби, в якому буде вказано, які товари відсутні.

    2) Посилка не доставлена ​​протягом зазначеного терміну -  протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист, вказавши номер замовлення. Ми організуємо розшук посилки і в разі втрати, оформимо відшкодування коштів.

    3) Пошкоджений товар - якщо коробка має зовнішні пошкодження, сфотографуйте посилку і номер до відкриття. Відкривши коробку, зробіть фото упаковки товару. Дістаньте товар, зробіть загальне фото товару і крупним планом місце пошкодження. Складіть акт пошкодження в присутності кур'єра поштової компанії з детальним описом пошкодження упаковки і товару. Ви приймаєте посилку і зберігайте всю упаковку і товар до винесення рішення по Вашій претензії.
    Протягом 3 днів відправте на пошту claim@bringer.com.ua лист з докладним описом пошкодження і прикріпіть фото пошкоджень. Ми проведемо розслідування і звернемося до поштової оператору з претензією для відшкодування Вам засобів.

    Увага!!! Страховка поширюється тільки на зовнішній стан товару згідно фото наданих складом перед відправкою посилки в Україну. Страховка не поширюється на робочий стан товару.
    У разі якщо товар не працює і зовнішні пошкодження відсутні, відправляйте лист з детальними описом дефекту на пошту claim@bringer.com.ua.
  • Розрахунок компенсації

    1. Повне пошкодження товару - в даному випадку Ви повертаєте товар і Вам компенсується 100% вартості доставки і вартості товару, зазначеної в поштовій декларації.

    2. Часткове пошкодження товару - в даному випадку товар залишається у Вас і частково компенсується вартість товару, відповідно до ступеня пошкодження товару.

    3. Некомплект - в даному випадку компенсується вартість відсутнього товару у відповідності з ціною зазначеної в поштовій декларації.

    4. Втрата посилки - в даному випадку Вам компенсується 100% вартості товару і вартість доставки.
  • Відміна відправки

    Ми не можемо змінювати (видаляти або додавати товар) в сформовану посилку. Якщо Вам необхідно скасувати доставку, це необхідно робити до того як Вам виставили рахунок за доставку, в іншому випадку скасування доставки неможливо.

  • Пакування посилки

    Якщо Вами замовлена ​​консолідація посилок, з метою зменшення ваги посилки, упаковка в якій доставлений товар на склад, видаляється, товар складається в одну загальну картонну коробку, порожнеча в коробці заповнюється спеціальним пакувальним матеріалом, для фіксації товару в коробці. Не завжди можна упаковувати товар у одну коробку, в залежності від типу товару. Наприклад, не можна разом відправляти металеві важкі предмети і кераміку або скло. Крихкі товари відправляються окремо, в тому вигляді, в якому надійшли на склад або упаковуються додатково при необхідності.


    Якщо Ви хочете замовити додаткову упаковку посилки, Ви можете це зробити в особистому кабінеті, оформивши запит до відправлення посилки. Рекомендуємо для крихких і дорогих товарів.

  • Формування посилки

    Для відправлення посилки в Україну, Вам необхідно в особистому кабінеті зазначити товари для формування посилки, вибрати спосіб доставки і подати заявку. Співробітники складу формують посилку і після оплати доставки, посилка буде відправлена в Україну. При доставці з США можлива оплата готівкою при отриманні посилки на складі, поштоматі або кур'єру за адресою доставки. 

  • Приклад розрахунку нарахування митних платежів

    • Вартість Вашого замовленя становить менше 150 євро - в даному випадку митні платежі не нараховуються
    • Вартість Вашого замовленя становить 150,01 євро і більше - митні платежі нараховуються за наступною формулою:
         -  вартість товару 200 евро > ( 200 - 150 ) * 10% мито = 5 євро 
         ( 200 - 150 ) * 20% ПДВ від суми перевищення 50 євро = 10 євро 
                                                              
             Разом до оплати 5 + 10 = 15 євро 
  • Консолідація посилок

    Ми завжди прагнемо до поліпшення наших послуг, надаючи зручний сервіс і чесну тарифну політику. З цією метою ми пропонуємо послугу консолідації (об'єднання) декількох Ваших посилок в одну, з метою зниження вартості доставки в Україну.


    Як працює послуга консолідації?

    Наприклад, Ви замовили в США кілька товарів загальною вартістю 100 $ і вагою кожної посилки 1+ 0,8 + 0,45 + 0,5 + 1 кілограм. Мінімальна вартість доставки кожної посилки авіа до 1 кілограма = 5,25 $, але є можливість зменшення вартості доставки. Після доставки Ваших замовлень на склад, Ви поєднуєте Ваші замовлення в одну посилку і замовляєте послугу консолідації. Як це виражається в грошовому еквіваленті?

    На склад надійшло 5 посилок:


    1) Запчастини - 1 кг


    2) Взуття - 0,8 кг


    3) Аксесуари - 0,45 кг


    4) Косметика - 0,5 кг


    5) Куртка - 1 кг


    Вага пакувальних матеріалів 0,5 кг

    Загальна вага посилки 4,25 кг.

    4,25 кг * 5,25 $ (тариф авіа) = 22,31 $

    Пакувальні матеріали 2 $

    Разом вартість доставки консолідованої посилки складе 24,31 $

    Вартість доставки кожної посилки окремо 5 * 5,25 = 26,25 $

    Економія становить 2 $

    Наведений розрахунок наочно показує як консолідація економить Ваші гроші.


    Увага !!! На складах Європи діють окремі тарифи.


  • Відновлення паролю

    У разі якщо Ви забули пароль входу, натисніть ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ. З'явиться вікно відновлення пароля, введіть email, який був зазначений при реєстрації і тисніть ВІДПРАВИТИ. На пошту відправляється лист підтвердження відновлення пароля. Натискаєте на кнопку ПІДТВЕРДИТИ в листі і переходите на сайт в вікно зміни пароля. Вводите новий пароль, повторно вводите новий пароль і натисніть «зберегти зміни». Переходьте в вікно входу в кабінет, вводите новий пароль, email і входите в кабінет. Пароль відновлений.
  • Вхід в особистий кабінет

    В меню сайту натисніть ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ. З'явиться вікно в якому потрібно буде ввести e-mail, який був зазначений при реєстрації і пароль входу. Ознайомтеся з публічним договорм надання послуг і поставте позначку, таким чином Ви приймаєте умови договору. При бажанні позначте відповідне поле, що б запам'ятати дані входу і підтвердіть, що Ви не робот. Далі тисніть УВІЙТИ і Ви будете перенаправлені на головну сторінку кабінету.